Ολική αναγέννηση της ψηφιακής ταυτότητας ενός κορυφαίου yoga studio, συνδυάζοντας την πνευματικότητα της Ανατολής με την ταχύτητα και την αισθητική του Framer.
Η Πρόκληση
Το "Aradhana Yogic Lifestyle" είχε μια βαθιά γνώση της φιλοσοφίας της γιόγκα, αλλά η ψηφιακή του εικόνα δεν μπορούσε να την επικοινωνήσει. Η υπάρχουσα ιστοσελίδα τους, μια DIY κατασκευή σε WordPress, ήταν αργή, οπτικά ασυνεπής και δύσχρηστη. Οι υπηρεσίες παρουσιάζονταν με τρόπο που δημιουργούσε σύγχυση, ενώ η εισαγωγή της νέας, σημαντικής υπηρεσίας του Thai Massage αποτελούσε έναν μεγάλο πονοκέφαλο. Χρειάζονταν μια λύση που όχι μόνο θα διόρθωνε τα τεχνικά προβλήματα, αλλά θα δημιουργούσε έναν ψηφιακό χώρο αρμονίας, ευχρηστίας και ηρεμίας, αντάξιο της φήμης τους.
Η Λυση μας
Αναλάβαμε το project ακολουθώντας την "Premium Design" μεθοδολογία μας. Η διαδικασία ξεκίνησε με μια βαθιά στρατηγική ανάλυση (Website Strategy) για να χαρτογραφήσουμε τις ανάγκες του χρήστη και τους στόχους της επιχείρησης. Σχεδιάσαμε τα wireframes για μια καθαρή αρχιτεκτονική και αναπτύξαμε ένα μοναδικό Art Direction, εμπνευσμένο από τις γήινες αποχρώσεις των yoga ashram της Ινδίας και τα χρώματα της ενδυμασίας των swami.
Στο Framer, κατασκευάσαμε ένα ταχύτατο website όπου κάθε υπηρεσία έχει πλέον τη δική της, ξεκάθαρη θέση. Το Thai Massage ενσωματώθηκε αρμονικά αλλά και διακριτά, αποκτώντας τη δική του οπτική ταυτότητα εντός του site. Δημιουργήσαμε μια νέα, ευκολόχρηστη σελίδα για το εβδομαδιαίο πρόγραμμα με σύστημα από tabs για κάθε αίθουσα (classroom) και στήσαμε ένα στοχευμένο blog με άρθρα που ενισχύουν το SEO και την αυθεντία του studio. Τέλος, για την άμεση προώθηση της νέας υπηρεσίας, ενσωματώσαμε ένα διακριτικό pop-up που ενημερώνει για την έκπτωση γνωριμίας.
Το Αποτέλεσμα
Μια απίστευτα γρήγορη και αποδοτική ιστοσελίδα που προσφέρει μια γαλήνια εμπειρία χρήστη.
Κατάταξη στην 1η θέση της Google για στοχευμένες αναζητήσεις στον Βόλο, αυξάνοντας δραματικά την οργανική επισκεψιμότητα.
Αισθητή αύξηση της πελατείας, ειδικά στις νέες υπηρεσίες που προβλήθηκαν αποτελεσματικά.
Ο πελάτης έμεινε απόλυτα ικανοποιημένος, νιώθοντας ότι η νέα ψηφιακή του εικόνα επιτέλους αντικατοπτρίζει την ποιότητα και τη φιλοσοφία του χώρου του.